Jak můžu reklamovat zboží?

Upozornění:

Ještě před odesíláním palubní kamery k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.

Krok č.1

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu BlackVue Viewer.
  5. Vložte zformátovanou kartu do přístroje a zapněte ho.

Krok č.2

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet micro SD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu BlackVue Viewer.
  5. Stáhněte nejnovější verze firmware pro vás model z našich webových stránek.
  6. Rozbalte stažený soubor firmware.
  7. Zkopírujte na micro SD kartu složku „BlackVue“ z rozbaleného firmware
  8. Vložte kartu micro SD zpět do přístroje a zapněte ho.

Opakujte tyto kroky i s jinou micro SD kartou.

Pokud výšeuvedené kroky neobnovili správnou funkčnost přístroje, postupujte dále pode níže uvedených pokynů.

Upozornění: Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží

  • zakoupené v internetovém obchodě společnosti STANDOL s.r.o. (www.blackvue.cz)
  • zakoupené u našich obchodních partnerů

Pro ověření původu vašeho přístroje stačí zaslat sériové číslo přístroje, popř. fakturu, daňový doklad, název obchodu nebo místo kde bylo zboží zakoupeno na naši emailovou adresu reklamace@blackvue.cz.

Lze opravit zboží po skončení záruční doby?