Reklamace a servis

JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Upozorněni BlackvueUpozornění:
Ještě před odesíláním palubní kamery k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.

Krok č.1

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu na system souborů FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
  5. Vložte zformátovanou kartu do přístroje a zapněte ho.

Krok č.2

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet micro SD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
  5. Stáhněte nejnovější verze firmware pro vás model z našich webových stránek.
  6. Rozbalte stažený soubor firmware.
  7. Zkopírujte na micro SD kartu složku „Blackvue“ z rozbaleného firmware
  8. Vložte kartu micro SD zpět do přístroje a zapněte ho.

Opakujte tyto kroky i s jinou micro SD kartou.

Poznámka:

  • Pokud pro napájení autokamery používáte modul podpětové ochrany autobaterii – Power MAGIC PRO a maté volný originální napájecí kabel autokamery Blackvue, vyzkoušejte chovaní kamery při připojení standardním napájecím kabelem přes zásuvku zapalovače cigaret. Vyzkoušejte chování hlavní jednotky i s připojenou a odpojenou zadní kamerou.
  • Špatná kondice autobaterii může způsobit potíže při napájení kamery přes Power MAGIC PRO. V tomto případě doporučujeme provést test autobaterii.

Pokud výšeuvedené kroky neobnovili správnou funkčnost přístroje, postupujte dále pode níže uvedených pokynů.

LZE OPRAVIT ZBOŽÍ PO SKONČENÍ ZÁRUČNÍ DOBY?