Jak můžu reklamovat zboží?
Upozornění:
Ještě před odesíláním palubní kamery k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.
Krok č.1
- Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
- Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
- Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
- Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu BlackVue Viewer.
- Vložte zformátovanou kartu do přístroje a zapněte ho.
Krok č.2
- Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
- Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet micro SD.
- Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
- Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu BlackVue Viewer.
- Stáhněte nejnovější verze firmware pro vás model z našich webových stránek.
- Rozbalte stažený soubor firmware.
- Zkopírujte na micro SD kartu složku „BlackVue“ z rozbaleného firmware
- Vložte kartu micro SD zpět do přístroje a zapněte ho.
Opakujte tyto kroky i s jinou micro SD kartou.
Pokud výšeuvedené kroky neobnovili správnou funkčnost přístroje, postupujte dále pode níže uvedených pokynů.
Upozornění: Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží
- zakoupené v internetovém obchodě společnosti STANDOL s.r.o. (www.blackvue.cz)
- zakoupené u našich obchodních partnerů
Pro ověření původu vašeho přístroje stačí zaslat sériové číslo přístroje, popř. fakturu, daňový doklad, název obchodu nebo místo kde bylo zboží zakoupeno na naši emailovou adresu reklamace@blackvue.cz.
Lze opravit zboží po skončení záruční doby?